facebook bureau kan hjælpe med at spare penge

Et Facebook bureau kan hjælpe med at spare penge

Selvom det at ansætte et Facebook bureau umiddelbart lyder som en ekstra udgift som kun vil gøre det dyrere for dig at annoncere på Facebook, så vil du højst sandsynligt spare penge på din online annoncering på den lange bane.

Lad os forklare hvorfor.

Facebook annoncering kan være nemt, som hvis for eksempel booster et opslag.

Og det kan være mere kompliceret hvor at du for eksempel opsætter avancerede målgrupper, mere avancerede budstrategier, du bruger tekster som der er brugt lang tid på at ramme præcist ned i din potentielle kundes købsrejse, og du bruger hele tiden tid på at skulle skal holde øje med de sidste nye opdateringer i Facebooks algoritme.

Den sidste mere avancerede del, er den del man typisk vil få et Facebook bureau til at tage sig af.

Fordelen ved at lave alle disse tekniske, og kreative, ting er at når først det er lavet, så vil du få en langt højere konverteringsrate end før. Det vil sige at du laver flere salg per brugt krone.

Det gør du fordi at dine annoncer rammer målgruppen langt mere præcist. Folk føler sig set, de kan spejle sig i annoncerne og de har tillid til dig som brand.

Alt dette kan ikke opnås ved lige at smide en hurtig tekst op, og ved bare lige at booste et opslag.

Og det er derfor at større virksomheder som har råd til et Facebook bureau vælger at gøre det, fordi de vurderer at det er penge der er givet godt ud.

Men du kan også sagtens gøre det som en mindre virksomhed.

Du kan her på vores side om online annoncerings priser, se vores priser på Facebook annoncering.

Her kan du se at vores Facebook Basic Pakke koster kun 1450,- kroner inklusive moms per måned. Og der kan de fleste være med.

Hvis du stadig ikke har råd til dette, kan du prøve vores online support, hvor at vi over Zoom kan rådgive dig i din Facebook annoncering helt ned til kun 125,- kr per møde

Konklusion på spørgsmålet “Hvad koster Facebook annoncering?”

Da spørgsmålet “hvad koster Facebook annoncering?” er et lidt bredt spørgsmål, så håber vi alligevel at vores guide her har hjulpet. Kort sagt kan det koste dig ned til 1,- krone, men hvor at du selv laver det hele, og så skal du generelt ikke regne med at få noget ud af den ene krone.

Og så kan du købe et fast abonnement på management af din Facebook annoncering ned til 1450,- kroner per måned inklusive moms. Du kan også bruges vores særlige mødebooking over Zoom til 125,- kroner, og til de større virksomheder er der selvfølgelig ingen øvre grænse for hvor meget du kan bruge på din Facebook annoncering.

Hvis at vi skal hjælpe dig så kan du kontakte os ved at scrolle nedunder, og klikke på “Kontakt os” knappen. Du kan ringe, eller skrive i vores chatsupport som er i bunden af højre hjørne.

Så kigger vi gerne ud til jer, og får en god snak om jeres muligheder.

Her kan du hos Facebook selv læse om hvor meget det koster at annoncere hos dem

https://www.facebook.com/business/help/201828586525529?id=629338044106215

Hvad koster Facebook annoncering?

Når at du skal betale for at annoncere på Facebook skal du både medregne din pris til kliks, og din pris for at et Facebook bureau kan hjælpe dig med at lave de bedst mulige kampagner.

Du behøver dog ikke at have et Facebook bureau til at hjælpe dig, men det kan spare dig for mange fejl, og få bedre resultater + at du slipper for at bruge for meget tid på opgaven.

Prisen på kliks på Facebook kan være helt ned til 1,- krone. Så i princippet kan du annoncere på Facebook ned til 1,- krone. Det er dog urealistisk at du kan få nogle kunder ved at bruge 1,- krone på Facebook, så regn med mindst 1000,- kroner per måned.

Hvis der er megen konkurrence i din branche skal du regne med flere udgifter.

Hvor meget koster en annonce på Instagram?

Facebook ejer Instagram, og derfor er det det samme firma du skal betale, når du skal betale for din annoncering på disse 2 sociale medier. Men der er faktisk forskel på prisen.

En annonce på Instagram kan ofte godt koste mere per eksponering, hvis du er i en branche som har særligt fokus på det visuelle, som for eksempel fashion eller mad.

Den øgede konkurrence gør at prisen per klik stiger, og da Instagram også oftest er en kanal som er øverst i salgstragten, så skal man ikke forvente mange konverteringer. Så set kynisk på hvor meget det koster at annoncere på Instagram, så er det en dårlig forretning.

Men… Hvis det er der din målgruppe er, og de bliver eksponeret for dit brand, så kan det godt være at de ikke køber direkte igennem dine Insta-annoncer, men så får du ret sikkert et øget salg via din SEO, dine Facebook remarketing annoncer, eller din Google Ads.

Alle kanalerne skal spille sammen i en sund online marketing strategi.