Linkedin Marketing = Bedst til B2B

Annoncering via Linkedin er det online marked med størst mulighed for positiv B2B ROI
jimihove.dk er et bureau med specialister indenfor Linkedin Marketing
  • Et udpluk af referencer
maltbazaren1
online marketing bureau københavn
salarylogo (2)
Untitled design (3)
erotic-in-motion-shop-logo-14517276052-1
modified-solutions-2

Succesfulde Linkedin Marketing kampagner kræver specialister med forstand på modning af leads på C level niveau ( CEO's, CXO's CMO's, CFO's osv), og det skal foregå på de sociale medier.

For det er på Linkedin at du finder beslutningstagerne, fra de firmaer du altid har haft en drøm om at lave B2B med.

Borte er tiden hvor du kun kunne komme i kontakt med sådanne mennesker, ved at være skabe en god relation til deres sekretær, melde dig ind i en golfklub og skabe netværk der, eller være med i de over 1000 netværk over hele Danmark. På Linkedin er de der rigtigt mange af disse mennesker, og flere kommer til.

De er dog ikke klar til dårlig marketing og billige salgstricks. De har om nogen set det hele før.

Men hvis du kan imponere dem med et produkt eller en service, som de alligevel skal bruge, så er Linkedin din platform. Og vi er dem der kan hjælpe dig

Vores mange års erfaring med Facebook annoncering, gør at vi har en bred forståelse for de psykologiske spilleregler der er på de sociale medier. Det er nogle andre regler end ved marketing via Google Ads eller til vores SEO, for eksempel.

På Linkedin skal man dog holde sig til mere faglig snak, men da det også er et socialt medie, kan alt for meget faglighed få dig til at fremstå ufleksibel og kedelig. Hvilket kan være fint i nogle tilfælde, og knap så godt i andre tilfælde.

Lad denne her side guide dig videre til, hvordan du ellers kan annoncere på Linkedin.

Kom i gang her!

Ingen spam, eller nyhedsbrev. Vi ringer eller mailer tilbage indenfor 24 timer.

Hvordan laver man en marketing strategi på Linkedin?

Det afhænger af dit produkt/ service og de spillere der er på det marked som du vil markedsføre dig på. Sådan er det i forhold til alle former for marketingstrategier, og sådan er det også på Linkedin.

Det første vi vil gøre, i samarbejde med jer, er at afdække markedets spillere og dynamikker, og hvordan den kombination giver sig til udtryk på netop Linkedin.

Vi observerer dine leads, noterer os deres sprogbrug, deres værdier og prøver at finde ud af hvad de leder efter i en leverandør. Hvis vi overhovedet ikke er et match, så lader vi være med at bruge ressourcer på at jagte denne kunde, men hvis der er et match, så får vi skræddersyet vores kommunikation, annoncer og andet content til at ramme målgruppen lige ned i deres værdisæt.

Hvilket software bruger i til Linkedin?

Du har muligvis hørt om diverse tools til at hjælpe med din Facebook annoncering. Såsom : Meet Leonard, Linkedinhelper, Dux soup og hvad de ellers hedder nu om dage.

Vi har testet dem og brugt dem til automatisering af diverse opgaver med hensyn til Linkedin marketing. Og vores bedste råd er: Hold dig væk. Også selvom det får de bedste anmeldelser alle mulige steder. Linkedins algoritmer er alt for smarte, og vil opdage dit software ret hurtigt. Hvis du googler lidt på det, vil du kunne finde mange mennesker som er blevet banned af Linkedin, permanent. Kun for at bruge de tools. Vi bruger Linkedin Sales Navigator, som kun koster 400,- kr per måned. Her kan man sortere sine leads efter mange forskellige parametre. Det eneste som de andre tools kan er at automatisere de processer som Linkedin Sales Navigator kan. Du sparer noget tid, helt sikkert, men det er slet ikke det værd.

I øvrigt mener vi ikke at man altid skal skynde sig med alting, og slet ikke med modning af leads i den størrelsesorden som du kan finde på Linkedin.

Tag dig god tid, kræs om hver enkelt lead og land kunder på en helt anden hylde end du måske er vant til.

Jeg var meget imponeret over hans motivation og hans evne til at skabe resultater
Martin Thorborg
Martin Thorborg
Iværksætter
Passion er afgørende. Og den har Jimi!
Thomas Rosenstand
Thomas Rosenstand
SEO Ekspert med flere bøger om online marketing bag sig

Linkedin annoncering i Århus og København - Lokal marketing på nettet

Lokal Linkedin annoncering handler om markedsføre sig overfor de målgrupper som der er i din egen by. Om det er København, Århus eller mindre byer som Viborg er reglen den samme, at du bruger Linkedin Sales Navigator til at finde potentielle kunder i lige præcis din by.

Sådan laver vi annoncer til vores Linkedin kampagner

Efter at vi har fået sorteret i vores leads via Linkedin Sales Navigator, vi har besluttet os for om vi skal gå efter lokale kunder i vores egen by (eller om vi går efter nationale eller internationale klienter) og når vi har regnet på hvor meget vi har råd til at betale per lead (CPA - Cost Per Acquisition), så er vi klar til at gå i gang med at skrive tekster og finde billeder til vores annoncer.

Disse tekster og annoncer er vores første møde med kunden, og det er derfor af højeste betydning at de afspejler deres værdisæt, tilbyder løsninger på de udfordringer de har og viser dem nemt og hurtigt hvordan de kan komme i kontakt med os som kan hjælpe.

Alt dette får vi lavet flere forskellige annoncer til, som vi så sætter i gang, og tester efterfølgende hvilke af dem der performer bedst.

Løbende opdaterteringer

Når vores kampagner og annoncer har kørt i en periode, så begynder vi at analysere på de data som langsomt løber ind. Vi finder i samarbejde med jer ud af om de leads der kommer ud af vores arbejde har så høj en kvalitet at det er en god forretning for jer.

Det er altid nemt at love guld og grønne skove og få folk til at klikke på annoncer og besøge hjemmesider, men det er kvaliteten af leads fratrukket udgifterne til opnåelse af disse leads som vi vil måles på.

Skal vi fortsætte eller stoppe?

Når vi har fået afklaret om de leads i modtager via vores Linkedin marketing er af høj nok kvalitet kan vi enten skalere vores samarbejde, eller afslutte det.

Vi har dag til dag opsigelsefrist på mange af vores aftaler. Da vi kun vil levere resultater i kan bruge til noget. I særlige tilfælde har vi dog en måneds opsigelse. Dette finder vi ud af når vi er klar til at skrive kontrakt.

"Linkedin kan være et sted hvor du kan tabe mange penge på marketing, men også det sted med den højeste ROI. Alt afhænger af eksekveringen af din marketing"

Certificeret hjælp og rådgivning

Vi er certificeret indenfor Facebook annoncering, Google Analytics, Google Ads og fra Hubspot Academy. Desuden er Jimi Hove med i diverse internationale Master Mind grupper indenfor SEO , AdWords og generel online marketing.

dansk hubspot firma
google-partners-badge
FB2F5224EAE54DA8B25BFD52C9BD00E6

KONTAKT OS

Vi starter altid vores samarbejdsmodeller op med grundige indledende møder, uforpligtende og gratis. På den måde laver vi færrest fejl fra start af.

Vores kontorer

Vi har både en afdeling i Viborg, som servicerer vores kunder i Midtjylland og Århus, og så har vi en afdeling i København.

Her finder du kort til afdelingen i Viborg og adressen til vores afdeling i København.

Adressen i København er:

jimihove.dk - Linkedin Marketing Bureau i København
Fælledvej 6 -  2200 København N.

Adressen i Viborg ( som også dækker vores Linkedin annoncerings kunder i Århus) er:

Odshøjvej 48 - 8800 Viborg

Du er klar til at vækste. Vi er klar til at hjælpe