Account Based Marketing [ABM]

Kvalificer først, målret annoncer bagefter = Høj ROI

Find din drømmekunde/ Kvalificer dem/ Lav annoncemateriale / Annoncèr eller Outreach

Ring i dag : 42 43 08 08

Find drømmekunde

Er der brancher du har særlig god viden indenfor ? Er der firmaer i den brancher du gerne vil have som kunde? Har de stort nok budget? Så er det din drømmekunde

Kvalificer dem

Du fandt din drømmekunde. Men var budgettet stort nok til at hyre dig ? Tager de nye leverandører ind pt? Stemmer jeres værdier med hinanden? Du skal ikke bruge annoncekroner på nogen, som alligevel ikke er klar.

Det er leadkvalificering.

Lav materiale

Hvis i er et match, og du allerede ved en del mere om dit lead nu, så kan du lave meget mere målrettede annoncer til dem.

Gør det.

Annoncèr eller Outreach

Nu skal du finde den kanal som dit lead mest sandsynligt bruger.

Vi anbefaler displaynetværket til specifikke aviser og magasiner eller outreach via LinkedIN.

Account Based Marketing er særdeles effektivt da du allerede bruger tid, før annonceringen, på at sikre at i er et match.

Læs mere nedenunder
  • Et udpluk af referencer
maltbazaren1
2017-01-31_0942
salarylogo (2)
Custom-Pages-online-business-logo-2
erotic-in-motion-shop-logo-14517276052-1
modified-solutions-2

 

account based marketing lead genereringAccount Based Marketing - Den detaljerede forklaring

97% af marketeers opnåede en højere ROI med ABM end hvilken som helst anden marketing strategi. Kilde : SiriusDescisions

Hos jimihove.dk leder vi hele tiden efter de marketing- og salgskanaler som giver os højest output for lavest mulige input. Det er trods alt vores arbejde. Indenfor feltet leadgenerering er der en del metoder til at skære i budgettet, når det handler om at få vores klienter mest mulig synlighed foran den helt rette målgruppe.

Account Based Marketing er uden sammenligning den metode der har skaffet os de bedste leads til den billigste pris.

 

Termen "Account Based Marketing" er først opstået indenfor de sidste 5-6 år. Da Jimi Hove, indehaver af jimihove.dk, først startede op som selvstændig indenfor marketing og salg, så var en af læremestrene Chet Holmes, som blandt andet har skrevet bestselleren "The Ultimate Sales Machine"

Chet Holmes arbejdede med noget han kaldte "Best Buyer Marketing". Der kort sagt gik ud på at finde ens Top 100 drømmeklienter, baseret udfra parametre som gjorde at man var et godt match. Disse 100 klienter skulle man så lære alt om, og tilbyde dem tjenester som de simpelthen ikke selv ville kunne sige nej til.

Denne teknik betød at Jimi Hove gik direkte fra at være trappevasker til at få en fod indenfor i Parken Sport og Entertaiment med et koncept han havde udviklet udelukkende til deres behov.

Marketingbudgettet for at få en fod indenfor hos en af DK`s mest eksponerede virksomheder? 0,- kr. Kreativitet ? 100%

 

Og det er netop historien om Account Based Marketing

 

Find drømmekunde --> Find ud af hvad de vil have ---> Henvend dig --> Land aftale

 

Den konventionelle måde at gøre det er på er helt omvendt

 

Brug stort budget på at gøre dig synlig for revl og krat --> Håb på at din drømmekunde er blandt dem --> Lav hvad de ønsker

 

Account Based Marketing bliver også omtalt som at man bruger salgstragten omvendt. Og det er der stor sandhed i.

Kontakt os og høre mere om hvad ABM kan gøre for din leadgenerering i dag.

 

Du kan downloade en guide til Account Based Marketing via Linkedin her

Google_Partners
dansk hubspot firma
FB2F5224EAE54DA8B25BFD52C9BD00E6
analytics

Kontakt os her

Ingen spam, eller nyhedsbrev. Vi ringer eller mailer tilbage indenfor 24 timer.