februar 2020

No Cure No Pay SEO Podcast

I dagens afsnit taler jeg om fordele og ulemper ved No Cure No Pay SEO. Vi bruger det ikke selv, men har dog prøvet det flere gange. Hør mig tale om fordele og ulemper ved No Cure No Pay i

Læs mere

Guide til at spotte vildledende markedsføring

Denne her guide fokuserer på en udbredt gren af vildledende markedsføring som handler om at man markedsfører et tilbud på en måde, der kunne give forbrugerne indtryk af, at tilbuddet var mere fordelagtigt, end det var. Du kender det sikkert.

Læs mere

Omnichannel budgettering

Indholdsoversigt Bliv bedre til at allokere dit omnichannel budgetPå hvilken kanal skal man så allokere sit online marketing spendingfee?Hvornår er det  tid til at skifte marketingkanal?Hvordan er det så bedst at diversificere sit budget i omnichannel marketing? Bliv bedre til

Læs mere

januar 2020

Kold målgruppe fra Facebook?

Jeg har arbejdet professionelt med online marketing siden 2007. Jeg startede med SEO (som var nemt dengang, da man nemt kunne snyde algoritmerne. Nu er man tvunget til at lave god content marketing der kan skaffe en de bedste brugeroplevelser,

Læs mere

Test ny budstrategi i Google Ads

Indholdsoversigt Har du testet Mål-CPA ?Lad os dykke længere ned i hvad Mål-CPA erDet du skal forberede dig på hvis du skifter til CPAForslag til din næste handling Har du testet Mål-CPA ? Bemærk: Denne artikel er på mellem- til

Læs mere

september 2019
juni 2019

Case om modning af leads i Linkedin

Denne her case handler om modning af leads ved hjælp af Linkedin Sales Navigator. Hvis du ikke helt kan huske hvad “modning af leads” betyder, kan jeg lige hurtigt skitsere det her. Et lead er en mulighed for et salg.

Læs mere

Case om konverteringsoptimering

Det lyder som en virkelig dårlig clickbait: “Brug det her oversete trick, og tjen tusindevis af kroner, med kun 2 minutters arbejde, og med øjeblikkelig virkning!” Og jeg hader virkelig clickbait. Det er den mørke side af konverteringsoptimering, hvor man

Læs mere