Vores seneste artikler

Aprilsnar. Skal du lave det som en virksomhed?

aprilsnar for virksomheder

Politiet kører med stor humorfaktor Politiet startede en interessant vinkel på deres PR for cirka 10 år siden. De startede med at joke en hel del. Stort set altid kun på de sociale medier. Her er et eksempel på en aprilsnar fra

Kategorier PR

SEO bureau og inhouse samarbejdet. Hvad vi har lært

seo bureau og inhouse samarbejde

Manglende forståelse for andet end én selv Vi ønsker som SEO bureau primært at lave god SEO succes for vores kunder. Så er de glade, og måske de anbefaler os til andre. Men man kan i sin iver efter at lave sin

Branding vs betalt annoncering

branding-vs-betalt-annonering

Det skal måles separat Effekten af en brandingkampagne skal ikke primært måles på en stigning i omsætning, men i hvordan folk opfatter dit brand efter at kampagnen er kørt. Stigning i omsætning kan som sagt nemt være på grund af at du

Martin Thorborg er en PR rockstjerne

thorborg pr

Martin Thorborg er en PR rockstjerne. Masser af medietid ved præcist at vide hvad han skal sige hvornår.

Lær af Martin her.

Kategorier PR

Google Analytics er blevet lovligt igen

privacy shield frameworks

Vi skal selvfølgelig passe på data Som online marketing bureau har vi disse data som kernen i den forretning vi hjælper vores kunder med. De bruges særligt indenfor betalt annoncering (også kaldet PPC). Her bruger vi de data der indsamles til at

Lav bedre online marketing med Google Alerts

google alerts og pr

Google Alerts og PR muligheder En del af opgaver vi laver som PR bureau er at hjælpe andre virksomheder med at få synlighed i medierne. En metode indenfor PR vi arbejder med kaldes for “newsjacking”. Her handler det om at “stjæle opmærksomheden”

Kategorier PR