Samarbejde med influencer omkring PR
Sådan har vi selv gjort Et af de vigtigste ting vi som PR bureau selv arbejder med er tanken om at når du skriver en historie til en medie, så skal den først og fremmest aldrig handle om at lave reklame for
Lær mere om PR i kategorien her. Her kan du lære mere om at komme i medierne med historien om dit firma.
Lær mere om alt fra at pitche en historie til en journalist, og hvordan du skaber de bedste historier.
Sådan har vi selv gjort Et af de vigtigste ting vi som PR bureau selv arbejder med er tanken om at når du skriver en historie til en medie, så skal den først og fremmest aldrig handle om at lave reklame for
Politiet kører med stor humorfaktor Politiet startede en interessant vinkel på deres PR for cirka 10 år siden. De startede med at joke en hel del. Stort set altid kun på de sociale medier. Her er et eksempel på en aprilsnar fra
Martin Thorborg er en PR rockstjerne. Masser af medietid ved præcist at vide hvad han skal sige hvornår.
Lær af Martin her.
Google Alerts og PR muligheder En del af opgaver vi laver som PR bureau er at hjælpe andre virksomheder med at få synlighed i medierne. En metode indenfor PR vi arbejder med kaldes for “newsjacking”. Her handler det om at “stjæle opmærksomheden”
Journalister bader i spam Hvis du tror at DU modtager meget spam i din indbakke, så skulle du prøve at være journalist. De modtager både alt den spam vi andre gør + at de modtager SÅ mange mails fra folk der prøver