Samarbejde med influencer omkring PR

billede af influencer der får likes på sociale medier på grund af pr

Sådan har vi selv gjort Et af de vigtigste ting vi som PR bureau selv arbejder med er tanken om at når du skriver en historie til en medie, så skal den først og fremmest aldrig handle om at lave reklame for

Kategorier PR

Aprilsnar. Skal du lave det som en virksomhed?

aprilsnar for virksomheder

Politiet kører med stor humorfaktor Politiet startede en interessant vinkel på deres PR for cirka 10 år siden. De startede med at joke en hel del. Stort set altid kun på de sociale medier. Her er et eksempel på en aprilsnar fra

Kategorier PR

Martin Thorborg er en PR rockstjerne

thorborg pr

Martin Thorborg er en PR rockstjerne. Masser af medietid ved præcist at vide hvad han skal sige hvornår.

Lær af Martin her.

Kategorier PR

Lav bedre online marketing med Google Alerts

google alerts og pr

Google Alerts og PR muligheder En del af opgaver vi laver som PR bureau er at hjælpe andre virksomheder med at få synlighed i medierne. En metode indenfor PR vi arbejder med kaldes for “newsjacking”. Her handler det om at “stjæle opmærksomheden”

Kategorier PR

Mine største PR fejl

mine største pr fejl billede

Journalister bader i spam Hvis du tror at DU modtager meget spam i din indbakke, så skulle du prøve at være journalist. De modtager både alt den spam vi andre gør + at de modtager SÅ mange mails fra folk der prøver