Performance marketing. En guide til hvad det er

Mand der peger på graf

En af de mest populære former for performance marketing er pay-per-click (PPC) annoncering, hvor annoncører betaler for hvert klik på deres annoncer. Denne tilgang sikrer, at virksomheder kun betaler for trafik, der faktisk engagerer sig med deres indhold.  Digital marketing som fokuserer

SearchGPT

searchgpt logo

SearchGPT og SEO SearchGPT er spm sagt en decideret søgemaskine, i modsætning til ChatGPT som er chatværktøj hvor at du snakker /chatter med deres kunstige intelligens. Det betyder at du i SearchGPT vil få resultaterne rangeret i en orden fra nr 1

Google Gemini – Hvad er det?

google gemini

Vi bruger Google Gemini i vores arbejde Som marketing bureau så arbejder vi med Gemini, Chatgpt og Midjourney når at der skal løftes opgaver indenfor særligt content marketing. Google Gemini har dog også indflydelse på hvordan at søgeresultaterne ser ud i Googles

Ai Overview. Hvad er det, og hvordan bruger du det?

ai overview

Ai Overview, Google Bard og Gemini Efter at OpenAi lancerede ChatGPT har Google hurtigt skulle komme ud med et produkt som kunne give ChatGPT konkurrence, så derfor har lanceringen af produktet Ai Overview været lidt forhastet. Først hed det “Google Bard”, og

SEO

seo

Ordbog En begynders guide til SEO/ søgemaskineoptimering i 2025 Læs vores guide til SEO (på dansk kaldet for “søgemaskineoptimering”). Guiden er opdateret så at den passer til 2025. Således er du nu klar til at få din hjemmeside til at ranke i

Google Shopping

google shopping

Sådan opretter du et feed i Google Shopping Først uploader i et såkaldt produktfeed, som er ligesom et sitemap hvor alle dine produkter er listet i. Det feed uploader du så i Google Merchant Center, laver nogle indstillinger, og du er sådan

Søgeord

søgeord

Søgeord, SEO, Bing og Google Ads Når du for eksempel bruger dit søgeord kan det se sådan her ud i søgeresultaterne Og her er et SEO resultat. Så det er sådan at vi arbejder med søgeord indenfor Google Ads og SEO. Vi

Positionering

positionering kort

Branddifferentiering Din branddifferentiering er der hvor dine potentielle kunders brandingoplevelse differentierer fra dine konkurrenter. Du kan differentiere dig på flere områder. Du kan gøre det på dine værdisæt, hvor at du måske er firstmover på en ny økologisk trend eller generelt bare

Marketing attribution

marketing attribution

Men marketing attribution kan nu noget alligevel Som afslutning på vores guide til marketing attribution vil vi til sidste sige at tilskrivningsmodellering er ekstremt vigtig i forhold til online marketing. Det kan godt være at du ikke har de bedste data at