Case om en workshop

Udfordringen

Dansk Sundhedssikring er en virksomhed der sælger sundhedsforsikringer til danske virksomheder.

I 2020 og starten af 2021 har de oplevet stærk vækst, og omsætter i dag for over 530 millioner kroner om året.

På grund af deres kraftige vækst havde de udfordringer med at rekruttere nye medarbejdere, i en hurtig nok fart.

De ville også lære mere om Linkedin annoncering, så at de kunne målrette beslutningstagere på Linkedin og gøre opmærksomme på deres populære sundhedsforsikringer.

Til dette formål bestilte de en Linkedin workshop af Online Marketing Bureauet ApS.

Løsningen

Til workshoppen var det en blanding af deres marketingafdeling, og deres HR afdeling.

Da markedsføring for ens produkter og services i mange tilfælde kan sammenlignes med at markedsføre sig overfor nye medarbejdere som at man ønsker at rekruttere, så var der en klar tråd igennem workshoppen.

  • Vi fik arbejdet med kommunikationen i de organiske post man lægger på på Linkedin.
  • Vi fik arbejdet med at bruge Linkedin Sales Navigator til rekruttere og researche på eventuelle nye medarbejdere for at finde ud af hvem der var, og hvad de kunne lide. På samme måde som når man undersøger en målgruppe indenfor marketing.
  • Og til sidst var indeover interfacet i Linkedin Campaign Manager, hvor at man laver sin annoncering.

Alt i blev Dansk Sundhedssikring klædt yderligere på i forhold til at rekruttere nye medarbejdere på Linkedin, og i at udnytte de annonceringsmuligheder der er der.


linkedin annoncering bureau

Vores proces.

  • Research på hvem Dansk Sundhedssikring er
  • Researh på hvilke slags medarbejdere de søgte, og hvad de selv kunne tilbyde
  • En kommunikationsplan for hvordan at man kommunikativt gør sig attraktiv både over for nye medarbejdere, og for potentielle nye kunder
Research
vækst

“Attraktive medarbejdere skal behandles som du ville med dine bedste kunder. Også når du skal rekruttere dem”

– Jimi Hove. Stifter af OMBU ApS