Velkommen til vores Linkedin Workshop
Vi er glade for at kunne byde dig velkommen til vores side, hvor at du kan lære mere om Linkedin annoncering.
Du kan bestille vores workshop direkte ud til din egen arbejdsplads, hvor end i bor i landet. Hvis i ikke har mulighed for et mødelokale med projektor osv, så kan vi leje et mødelokale i jeres egen by.
I er også velkomne til at holde workshoppen i vores lokaler i Amaliegade 6 i København, i Aarhus, Odense, Viborg eller Aalborg.
På siden her vil du kunne læse mere om hvad du kan forvente på den Linkedin workshop vi kan hjælpe jer med.
I korte træk
Vores workshop vil klæde jer på til at lave succesfuld Linkedin annoncering overfor de mange tusinde danske B2B beslutningstagere som hver dag er aktive på Linkedin.
Det kan være alt fra virksomhedsejer, til marketingchefer, indkøbere og andre med beslutningskraft som i ønsker synlighed overfor, og som i kan hjælpe.
Vi arbejder med på et projekt som i får i workshoppen, hvor at i lærer at opsætte en succesfuld Linkedin annonceringskampagne, og vi ser på hvilket slags indhold som i kan poste på Linkedin.
Ligegyldigt hvor kedelig i tror jeres virksomhed er, så har i masser af historier som andre kan blive inspireret af.
Dem finder vi sammen på workshoppen.
Sådan her kan en dagsorden se ud til en workshop
- Velkommen til workshoppen
- Hvorfor er Linkedin godt ?
- Og hvorfor kan det passe godt for jer? Hvad ønsker i selv at få ud af det ? (spørgerunde)
- Vi laver content til Linkedin ved hjælp af “hvad irriterer os mest ved vores job, og branche” teknikken. Bagefter arbejder vi med de ting vi bedst kan lide.
- Brug værktøjer som Content Studio, Ahrefs og Trends til at finde spændende historier fra jeres branche
- Brug en 3 part som et anker at bygge en historie op omkring. For eksempel, så tal ikke om hvor gode i er, men om de mennesker i har hjulpet, eller vil hjælpe
- Sådan kan du søge job på Linkedin
- Sådan skaber du forbindelser helt naturligt
I de forskellige punkter vil i som gruppe få opgaver som i selv skal løse, efter at have fået en guide af jeres instruktør. Bagefter vil jeres opgaver blive vurderet, og vi vil se på hvad der kan forbedres.
Øvrige hændelser i workshoppen
Vi vil som Linkedin bureau sørge for at alle bliver hørt i jeres Linkedin workshop, så at én person ikke kommer til at dominere workshoppen.
Det kan ikke garanteres at der er tid til at svare på alle spørgsmål, da nogle spørgsmål kan tage så lang tid at svare på at det vil optage for meget tid.
Det kan også ske at jeres instruktør vurderer at et spørgsmål ikke er relevant for dagens workshop.
I sådanne tilfælde vil instruktøren henvise til at der kan spørges efter workshoppen er færdig. Eventuelt via mail direkte til OMBU ApS
Rabat på Linkedin annoncering
Det er vores fornemste opgave at klæde deltagerne så godt på som muligt i denne her 5 timers Linkedin Workshop (Linkedin Workshops der varer mere end 5 timer kan godt aftales, men så bliver det fordelt på 2 dage)
Dog kan man ikke forvente at blive ekspert i kommunikation eller Linkedin annoncering.
OMBU ApS kan tilbyde 10% rabat på løbende sparring og hjælp til jeres virksomheds Linkedin annoncering, når at man har deltaget i en workshop.
Ved bestilling af årlig eller halvårlig workshop hvor at ens kompetencer bliver opgraderet kan der også tilbydes 10% rabat på Linkedin workshops.
Bemærk at vi også tilbyder workshops indenfor SEO, Google Ads, Youtube annoncering og andre former for online marketing.
Kontakt os og hør mere om disse muligheder.