Må vi være dit
e-mail marketing bureau ?
Vi hjælper med alt fra indsamling af mails, kommunikation i mails og til effektmåling
Sådan gør vi når vi skal..
Indsamle mailadresser
Der findes mange forskellige former for software til at indsamle e-mailadresser. Vi kan anbefale Mailchimp til begynderen og medium brugeren. Så installerer du dit e-mail marketing software på din hjemmeside og samler e-mailadresser ind.
Segmentere dine lister
Når du har indsamlet en masse e-mailadresser, så skal de sorteres (segmenteres) ud forskellige grupper således, at når du skriver dine e-mails, så bliver de skrevet til et bestemt segment (i stedet for at skrive generelt til alle). Denne segmentering giver langt højere konverteringer.
Lave kampagne
Nu laver du selv den kampagne, som du har lovet, da du bad om folks e-mailadresse. Hvis det er en gratis e-bog på pdf, så skriver du en e-mail og tilføjer e-bogen. Du kan også opsætte e-mail flows, hvor du laver en hel serie af e-mails.
Automatisere og sende
Du kan opsætte dine drip kampagner til at sende e-mails ud på bestemte tidspunkter af dagen eller bestemte dage i ugen. Gør det, send først en test e-mail til dig selv, ret alle fejl i din mail og send så til hele din liste.
Nogle af de tidligere og nuværende firmaer vi har hjulpet
Vi samarbejder med mindre iværksættere til større virksomheder
Email marketing er kosteffektiv
Vi har allerede åbnet lidt for posen med, hvad e-mail marketing er , men her uddyber vi det lidt.
Det første punkt som omhandlede indsamling af e-mailadresser er selvfølgelig rigtig vigtig. Du skal tilbyde noget ekstraordinært af værdi, for at folk gider blive “forstyrret” af dine e-mails.
Det kan være en serie af e-mails som hjælper dem med online marketing. Det er selvfølgelig det som vi tilbyder.
Det kan også være gratis kurser, som du også kan få i vores nyhedsbreve. Men det kan også være en e-bog i PDF format.
Hvis du vil lave en e-bog, så gør dig umage. 10 sider fyldt med billeder og meget lidt viden er ikke nok. Så bliver folk bare skuffede, men du behøver heller ikke lave 250 sider som i en rigtig bog.
Dog har jeg set folk gøre dette med kæmpe succes. Skrive en bog på 250 sider med højt specialiseret viden og så give den væk gratis.
Wow. Men det virker.
Nu har du så fået dine e-mailadresser ved at tilbyde noget gratis eller ved at få folk til at deltage i en konkurrence.
Nu skal du skrive noget godt og det er faktisk det sværeste.
Hvis du ikke kan finde ud af skrive godt, så kan du miste rigtig mange af de brugere du lige har fået på din e-mail marketing liste.
Og giver mulighed for en tæt relation
Det at skrive godt kan beskrives kort sådan her:
- Ikke for mange stavefejl
- Skriv som din målgruppe gerne vil have det, ikke sådan som du taler eller du vil have det. En klassisk fejl blandt sælgere der skal sælge sig selv er, at tale sælgersprog til folk som ikke gider høre på sælgersprog. Kan du se, hvordan det går galt?
- 80/20 reglen. Skriv 80% af indholdet om det der hjælper folk med deres udfordringer og skriv de sidste 20% om det du gerne vil sælge.
Det er de tre helt basale regler. Kan du leve op til dem, er du længere end 90% af dem som laver e-mail marketing allerede.
Det har selv taget os en del år at blive gode til e-mail marketing, så vi forstår godt, hvis du synes, det kan virke overvældende og her kommer vores 20%’s salgstale i spil.
Så kontakt os allerede i dag og hør om dine muligheder.