I store linjer
OMBU ApS´s mission er at vi vil hjælpe firmaer i hele Danmark med at sælge deres produkter og services online. Det gøres så transparent som muligt i forhold til rapportering til eksisterende kunder, og i forhold til det marketings – og salgsmateriale vi selv bruger.
Derfor vil vil så vidt muligt undgå følgende:
At henvende os til potentielle kunder, som ikke selv har vist tegn på at ville kontaktes.
At fremstille marketingmateriale som bevidst vil manipulere brugere af vores hjemmeside til at købe vores services.
Vi har nogle services vi udfører, det skaber nogle resultater, og hvis disse resultater ikke kan tåle at blive diskuteret uden at vi prøver at få det til at se bedre ud en det er, og gennemgå en objektiv gennemgang, så er vi ikke interesseret i at drive vores egen forretning.
Vores vision er at skabe et firma som kan holde fast i disse principper, selv i stærk modgang.
Yderligere ønsker vi at skabe en arbejdsplads som opmuntrer til at individet kan udfolde sig som det er, og ikke skal oversælge sig selv til ledere, kunder eller andre ansatte i OMBU ApS
Vi haster det ikke igennem
Vi er et firma som ikke ønsker at have travlt, men som ønsker at alle skal kunne følge med.
Derfor er målet ikke eksplosiv vækst, men vækst i et tempo som tager hensyn til de mennesker som skal løse de opgaver der kommer ind.
Vi samarbejder ikke med firmaer der sælger: tobak, spiritus, gambling, våben eller porno. Og vi samarbejder heller ikke med firmaer som gentagne gange er blevet dømt for forhold vi betragter som destruktive, i forhold til at være konstruktiv her i verdenen.
Vores vision er ikke et fladt hieraki, men at der findes en tydelig ledelse, som tager ansvar med de redskaber som en ledelse har og lader andre ansatte om at løfte de opgaver som de kan.
Dette betyder ikke at nogen har mindre værdi for OnlineMarketingBureauet.dk end andre, blot at hver person har en klart defineret rolle.
Dette skal frigøre mental stress med hensyn til ikke at skulle kunne fokusere på alt for mange områder.
Vores værdier er: ærlighed, transparens i ekstern og intern rapportering, bæredygtig vækst. Og ikke på trods af denne bæredygtige profil, men sameksisterende med, er vores mål at være en arbejdsplads for ambitiøse online marketingmedarbejdere, som vi vil gøre vores bedste for at uddanne til at blive blandt de bedste til deres fag i Danmark.
Men mindre kan også gøre det.