Online spørgeskemaer / surveys til virksomheder

jimihove.dk er Danmarks eneste bureau som er specialister i teknikken som findes i den prisvindende bog "The Ask Method"

Find dit segment/ Stil dem spørgsmål / Vælg de bedste svar ud / Lav ny marketing til målgruppen

Ring i dag : 42 43 08 08

Find dit segment

Sådan her foregår vores flow når vi arbejder med spørgeskemaer/ surveys her i vores bureau. Først laver vi en målgruppe som vi tænker at den ser ud

Stil spørgsmål

Dernæst stiller vi spørgsmål igennem vores surveys/ spørgeskemaer. Svarene bruger vi at få dybere indsigt i målgruppen.

Vælg de bedste svar ud

Når vi har modtaget resultaterne af vores surveys, så analyserer vi ved hjælp af " The Ask Method". En teknik som har vundet store priser i USA.

Vi laver ny marketing

Når vi har analyseret ved hjælp af "The Ask Method", så udvælger vi de svar fra spørgeskemaerne der rammer vores bedste målgrupper, og laver annoncer til dem.

"The Ask Method" er #1 på Amazon og har vundet mange priser i USA. Nu bruger vi den i Danmark

Læs mere nedenunder
  • Et udpluk af referencer
maltbazaren1
2017-01-31_0942
salarylogo (2)
Custom-Pages-online-business-logo-2
erotic-in-motion-shop-logo-14517276052-1
modified-solutions-2

spørgeskema til marketing

"The Ask Method" af Ryan Levesque er både en bog, et kursus og en filosofi som han selv har bygget op fra bunden af. Metoden har skaffet ham en #1 plads på Amazon, Forbes, L.A Journal, New York Times og mere til og anbefales af førende marketingpersonligheder i USA. Alligevel er den aldrig kommet til Danmark, endnu.

Men nu er den her.

jimihove.dk har taget kurserne, arbejdet med metoden og set store forskelle i konvertering og brandloyalitet i de målgrupper vi har arbejdet med.

 

Sådan her foregår det.

Spørgeskemaerne er bare en lille del af metoden

Normalt bruger man spørgeskemaer til kvalitative analyser, og så tager man respondenters svar og ser på hvilke områder man kan forbedre på. For eksempel kan man lave brugerundersøgelser ved hjælp af surveys som handler om ens hjemmeside. " Hvor god synes du min hjemmeside er?". Man kan også spørge om den generelle brugeroplevelse, såsom: "Hvad var din oplevelse med at handle hos os?"

Og det er helt fint. Men "The Ask Method" tager den markant dybere ned i målgruppen. Vi kan ikke forklare en hel bogs indhold her på de her få linjer, men vi kan i overskriftsform her skitsere hvordan spørgeskemaer hjælper os med forbedre kommunikationen i de annnocer vi laver i Google Ads, vores SEO tekster, vores Linkedin content, på vores blog og overalt hvor der er content i form af ord og billeder.

 

  • Vi modtager svarene fra vores surveys
  • Vi sorterer i data så vi tager top 20 % af de såkaldte hyperrespondents
  • Vi ser på de verbale vendinger de bruger i deres svar. Deres udfordringer og ønsker
  • Vi ser på alder, køn, indkomst og mere til.
  • Vi laver annoncer som bruger vendinger som dem i top 20 % ville bruge. Vi laver billeder, tekst og video som spejler målgruppens øvrige demografi.
  • Og vi fører folk ind i avanceret funnel (salgstragt), hvor de hele tiden vil blive mødt af budskaber som afspejler hvem de er, og hvor de er i kunderejsen.

 

spørgeskema surveysVed at bruge de her teknikker, sammen med de målgrupper man kan lave i Facebook, Google Ads og Linkedins annonceadministratorer bliver "The Ask Method" den manglende brik i puslespillet med hensyn til at ramme sin målgruppe knivskarpt.

Med Facebook, Google Ads og Linkedin kan man indstille sine annoncer til at ramme demografisk, geografisk med mere. Med "The Ask Method" får vi endnu skarpere fokus på den kommunikation der skal til for at øge vores CTR's (Click Through Rates) og vores CRO's (konverteringsratefrekvens)

Kort sagt den perfekte kombination af kommunikation og data.

 

 

Lyder det forvirrende ?

Kontakt os nu og lad os forklare det endnu mere uddybende.

Google_Partners
dansk hubspot firma
FB2F5224EAE54DA8B25BFD52C9BD00E6
analytics

Kontakt os her

Ingen spam, eller nyhedsbrev. Vi ringer eller mailer tilbage indenfor 24 timer.