Blue Monday og andre mærkedage i årshjulet

Blue monday er en trist dag. Bruger du det i markedsføringen?

I mandags var det “𝘉𝘭𝘶𝘦 𝘔𝘰𝘯𝘥𝘢𝘺”. I følge nogle undersøgelser den værste dag på året. Det er mørkt og koldt udenfor. Økonomien er i bund efter jul. Det er midt på måneden, og det månedlige budget skrumper også ind. Det er mandag.

Er det noget i har arbejdet med i jeres markedsføring? I tekst, video og billeder ? Prøvet at italesætte det, arbejde med det, tale til din målgruppe.

Hvordan med resten af årshjulet?

Og hvordan med andre mærkedage i har i jeres årshjul ? Nævner i dem bare henkastet i en tekst, eller arbejder i virkelig med de følelser som jeres målgruppe kan have op til sommerferien, julen, Black Friday, og får dem oversat til content.

Der er meget at hente der.

Også noget der kan måles på konverteringsraten i Google Ads og Meta annonceringen.

Folk elsker at blive set. Særligt når de føler sig 𝗯𝗹𝘂𝗲.

Men man kan også let tale ind i forventningen til sommerferien. De glade forventninger der også nemt kan udvikle sig til udfordringer, og hvor det for nogle (særligt småbørnsfamilier) kan udvikle sig til at det at komme tilbage fra sommerferien på arbejde, kan være en befrielse.

Der ligger så mange historier og gemmer sig der. Til jul, sommer, Blue Monday, Singles Day, Black Friday og alle de andre større dage i årshjulet.

Vi hjælper naturligvis gerne med udviklingen af historierne, og ekskveringen af dem på Google Ads, Meta, Linkedin og på SEO delen.

————————————-

𝗚𝗼𝗱𝘁 𝗮𝘁 𝘃𝗶𝗱𝗲:
Vi 𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗯𝗲𝗳𝗮𝗹𝗲𝘁 𝗮𝗳: Martin Thorborg og mange andre
𝗥𝗲𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝗰𝗲𝗿: Mindre virksomheder og firmaer der omsætter for hundredevis af millioner
𝗦æ𝗿𝗹𝗶𝗴𝗲 𝗸𝗼𝗺𝗽𝗲𝘁𝗲𝗻𝗰𝗲𝗿: SEO, Google Ads og Meta annoncering
𝗧𝗶𝗺𝗲𝗽𝗿𝗶𝘀: 800,- eks moms
Første måned dag til dag opsigelse. Derfra løbende måned + 30 dage